coinpayucoinpayu
دانلود گفتگوی جنجالی سحر زکریا در برنامه گرند سینما

موزیک آواک | دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی

دانلود گفتگوی جنجالی سحر زکریا در برنامه گرند سینما با کیفیت عالی Full HD مصاحبه اینترنتی سحر زکریا در برنامه گرند سینما با اجرای یحیویبعد از انتشار یک پست گلایه آمیز از سوی سحر زکریا در انتقاد به

جستجوگر پيشرفته



بهترین سایتهای کسب درآمد بیت کوین
coinpayu
بهترین سایتهای کلیکی ایرانی

مصاحبه اینترنتی سحر زکریا در برنامه رو در رو با اجرای یحیوی

دانلود گفتگوی جنجالی سحر زکریا در برنامه گرند سینما با کیفیت عالی Full HD

مصاحبه اینترنتی سحر زکریا در برنامه گرند سینما با اجرای یحیوی

بعد از انتشار یک پست گلایه آمیز از سوی سحر زکریا در انتقاد به ‌کم‌توجهی مهران مدیری به او و کم‌کار شدنش، بهنوش بختیاری در یک استوری اینستاگرامی، واکنش نشان داد و نوشت: روزی که زیرآب همکاران‌تان را می‌زنید که جز خوبی برای شما کاری نکرده‌اند، منتظر قانون کائنات باشید؛ اتفاقا من هم تو کارهای این کارگردان عزیزمان نیستم، ولی گله‌ای ندارم، ایشان مختار هستند که من را انتخاب کنند یا نه، ولی این نامردی است که بعضی‌ها هرچه که دارند از ایشان است، بعد می‌آیند می‌گویند چون با این کارگردان کار کردیم کم کار شدیم. از هر دستی بدهی، از همان دست می‌گیری!

در پاسخ به اظهارات بهنوش بختیاری، سحر زکریا گفت: من هیچ حرفی با ایشان ندارم چون سطح کاری من با ایشان خیلی متفاوت است. ایشان نخود هر آش هستند و این اظهارات من هیچ ربطی به ایشان نداشته است. خانم بختیاری اصلا قبل از من هیچ کاری با آقای مدیری نداشته اند که حالا بخواهند به گلایه های من واکنش نشان دهند. سحر زکریا در انتها گفت: من از خانم بختیاری عصبانی هستم. ایشان در بین همکاران من جوک هستند. از ایشان خواهش می کنم دیگر بیانیه ندهند و برای پست هایی که گذاشته اند باید جواب مردم را بدهند.

در این گفتگوی اینترنتی برنامه گرند سینما، به حواشی پیش آماده و گلایه های سحر زکریا با اجرای سید جواد یحیوی پرداخته شده است که در ادامه میتوانید آن را از سایت دوستی ها دانلود کنید.

 

[جهت تماشای آنلاین برنامه گرند سینما اینجا کلیک کنید]

[دانلود نسخه 1080p HQ با حجم 1.23 گیگابایت]

[دانلود نسخه 1080p با حجم 882 مگابایت]

[دانلود نسخه 720p با حجم 469 مگابایت]

[دانلود نسخه 480p با حجم 321 مگابایت]



:: امتياز: نتيجه : 0 امتياز توسط 0 نفر مجموع امتياز : 0

:: بازديد : 41
:: ارسال شده در: مستند , مستند ایرانی ,
:: مطالب مرتبط: دانلود مستند Oppenheimer: The Real Story 2023 , دانلود مستند Life on Our Planet 2023 , دانلود مستند The Devil on Trial 2023 , دانلود مستند سیاره زمین ۳ Planet Earth III (2023) , دانلود مستند The Story of Elemental 2023 ,
:: برچسب‌ها: Behnoosh Bakhtiari , Grand Cinema , Mehran Modiri , Sahar Zakaria , اینستاگرام سحر زکریا , بهنوش بختیاری , جواد یحیوی , دانلود برنامه گرند سینما , دانلود گفتگوی سحر زکریا , دعوای بهنوش بختیاری با سحر زکریا , رابطه مهران مدیری و سحر زکریا , رابطه نامشروع سحر زکریا , رو در رو با سحر زکریا , سحر زکریا , سریال های مهران مدیری , گرند سینما , گفتگوی سحر زکریا با جواد یحیوی , مهران مدیری , نخود آش ,
نويسنده
نويسنده : کیان
تاريخ : [چهارشنبه 16 مهر 1399 ] [ 7:00]
تاريخ
ارسال نظر براي اين مطلب

کد امنیتی رفرش
آخرين مطالب ارسالي
? دانلود فیلم گزینه آخر Last Resort 2023 تاريخ : یکشنبه 17 دی 1402
? دانلود فیلم گودزیلا منهای یک Godzilla Minus One 2023 تاريخ : یکشنبه 17 دی 1402
? دانلود فیلم ناپلئون Napoleon 2023 تاريخ : یکشنبه 17 دی 1402
? دانلود انیمیشن بابا یاگا Baba Yaga 2023 تاريخ : یکشنبه 17 دی 1402
? دانلود فیلم قاتل تمام عیار Totally Killer 2023 تاريخ : یکشنبه 17 دی 1402
آواک سایت فیلم ،سریال و موزیک
user
progress عضو شويد


progress فراموشي رمز عبور؟

progress عضويت سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد