coinpayucoinpayu
دانلود آهنگ جدید ،سهیل مهرزادگان ،هزار و یک گل

موزیک آواک | دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی

دانلود آهنگ جدید سهیل مهرزادگان بنام هزار و یک گل

جستجوگر پيشرفته



بهترین سایتهای کسب درآمد بیت کوین
coinpayu
بهترین سایتهای کلیکی ایرانی

دانلود آهنگ جدید سهیل مهرزادگان بنام هزار و یک گل

دانلود آهنگ جدید سهیل مهرزادگان بنام هزار و یک گل با بالاترین کیفیت

Download New Music Soheil Mehrzadegan – 1001 Gol

دانلود با کیفیت 320 - 8.20 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.30 مگابایت

متن آهنگ جدید سهیل مهرزادگان بنام هزار و یک گل :

فقط تویی که باهات میشه خودمو از این دنیا جدا کنم
فقط کنار تو توی اقیانوس عشق باید شنا کنم
یه گل چیه برات هزار و یکی گل میارم یه روز دو روز چیه به پات عمرمو میذارم
هوامو داری این روزا منم هواتو دارم
یه چی کم داره شهر بی تو سخته نفس بی تو بفهم منو بفهم
یه علاقه ممتده تو من یه مدته یکم منو بفهم
اصلا یه چی کم داره شهر بی تو سخته نفس بی تو بفهم منو بفهم
یه علاقه ممتده تو من یه مدته یکم منو بفهم
با من بد تا نکن که من طاقتم خیلی کمه
منو اون قایق شکستم و چشمتو مثل ساحلمه
اگه یه درصد از این علاقمو تو بفهمی بسه
یکم از خوبی دنیا بذا با ما برسه
یه چی کم داره شهر بی تو سخته نفس بی تو بفهم منو بفهم
یه علاقه ممتده تو من یه مدته یکم منو بفهم
اصلا یه چی کم داره شهر بی تو سخته نفس بی تو بفهم منو بفهم
یه علاقه ممتده تو من یه مدته یکم منو بفهم


:: امتياز: نتيجه : 0 امتياز توسط 0 نفر مجموع امتياز : 0

:: بازديد : 21
:: ارسال شده در: آهنگ , آهنگ ایرانی ,
:: مطالب مرتبط: دانلود آهنگ سیروان خسروی بنام اون روزا رو میخوام , دانلود آهنگ مجید خراطها بنام مثلا , دانلود آهنگ یوسف زمانی بنام والا مقام , دانلود آهنگ مهدی جهانی بنام نگاه آخر (اسلو ورژن) , دانلود آهنگ جدید فرزاد فرزین بنام جواهر (نیو کمپ) ,
:: برچسب‌ها: Download New Music , Download New Music Soheil Mehrzadegan , دانلود آهنگ , دانلود آهنگ جدید , دانلود آهنگ جدید ایرانی , دانلود آهنگ سهیل مهرزادگان , دانلود آهنگ غمگین ,
نويسنده
نويسنده : کیان
تاريخ : [چهارشنبه 12 آبان 1400 ] [ 7:36]
تاريخ
ارسال نظر براي اين مطلب

کد امنیتی رفرش
آخرين مطالب ارسالي
? دانلود فیلم گزینه آخر Last Resort 2023 تاريخ : یکشنبه 17 دی 1402
? دانلود فیلم گودزیلا منهای یک Godzilla Minus One 2023 تاريخ : یکشنبه 17 دی 1402
? دانلود فیلم ناپلئون Napoleon 2023 تاريخ : یکشنبه 17 دی 1402
? دانلود انیمیشن بابا یاگا Baba Yaga 2023 تاريخ : یکشنبه 17 دی 1402
? دانلود فیلم قاتل تمام عیار Totally Killer 2023 تاريخ : یکشنبه 17 دی 1402
آواک سایت فیلم ،سریال و موزیک
user
progress عضو شويد


progress فراموشي رمز عبور؟

progress عضويت سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد