coinpayucoinpayu
دانلود آهنگ جدید امین رستمی بنام بی احساس

موزیک آواک | دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی

دانلود آهنگ جدید امین رستمی بنام بی احساس با بالاترین کیفیت Download New Music Amin Rostami – Bi Ehsas ترانه : علی بحرینی , آهنگ : حسین قربانپور , تنظیم : احسان گودرزی دانلود با کیفی

جستجوگر پيشرفته



بهترین سایتهای کسب درآمد بیت کوین
coinpayu
بهترین سایتهای کلیکی ایرانی

دانلود آهنگ جدید امین رستمی بنام بی احساس

دانلود آهنگ جدید امین رستمی بنام بی احساس با بالاترین کیفیت

Download New Music Amin Rostami – Bi Ehsas

ترانه : علی بحرینی , آهنگ : حسین قربانپور , تنظیم : احسان گودرزی

دانلود با کیفیت 320 - 7.10 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 7.10 مگابایت

دانلود آهنگ جدید امین رستمی بنام بی احساس

دانلود با کیفیت 128 - 3.60 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.60 مگابایت

 

 

متن آهنگ جدید امین رستمی بنام بی احساس :

عزیزم داره میره تو چشام داره آروم می گیره

یه قطره اشک روی گونه هام نذاری این عشق بمیره

دلم دل به تو داده آخه درد دلام با تو زیاده

منو جا نذار تو حسرت یه دلخوشی ساده

بی احساس تو چی می فهمی از حال من

چی می دونی تو خیال من

چی گذشته تو این روزها

بی احساس تو چی می فهمی از حال من

چی می دونی تو خیال من

 

ازت دوری عذابه بگو هر چی که می بینم یه خوابه

هنوز نرفتی ولی حال من همین حالا خرابه

یه دنیا غم تو سینم مگه میشه که تو رو نبینم

چشام و دیدی ولی ندیدی چقدر عاشق ترینم

بی احساس تو چی می فهمی از حال من

چی می دونی تو خیال من

چی گذشته تو این روزها

بی احساس تو چی می فهمی از حال من

چی می دونی تو خیال من

چی گذشته تو این روزها


:: امتياز: نتيجه : 0 امتياز توسط 0 نفر مجموع امتياز : 0

:: بازديد : 139
:: ارسال شده در: آهنگ , آهنگ ایرانی ,
:: مطالب مرتبط: دانلود آهنگ سیروان خسروی بنام اون روزا رو میخوام , دانلود آهنگ مجید خراطها بنام مثلا , دانلود آهنگ یوسف زمانی بنام والا مقام , دانلود آهنگ مهدی جهانی بنام نگاه آخر (اسلو ورژن) , دانلود آهنگ جدید فرزاد فرزین بنام جواهر (نیو کمپ) ,
:: برچسب‌ها: Download New Music , Download New Music Amin Rostami , Download New Music Amin Rostami Bi Ehsas , دانلود آهنگ , دانلود آهنگ امین رستمی , دانلود آهنگ امین رستمی بی احساس , دانلود آهنگ بی احساس , دانلود آهنگ بی احساس از امین رستمی , دانلود آهنگ بی احساس با صدای امین رستمی , دانلود آهنگ جدید , دانلود آهنگ جدید ایرانی , دانلود آهنگ غمگین , متن آهنگ بی احساس امین رستمی ,
نويسنده
نويسنده : کیان
تاريخ : [یکشنبه 04 مهر 1395 ] [ 7:00]
تاريخ
ارسال نظر براي اين مطلب

کد امنیتی رفرش
آخرين مطالب ارسالي
? دانلود فیلم گزینه آخر Last Resort 2023 تاريخ : یکشنبه 17 دی 1402
? دانلود فیلم گودزیلا منهای یک Godzilla Minus One 2023 تاريخ : یکشنبه 17 دی 1402
? دانلود فیلم ناپلئون Napoleon 2023 تاريخ : یکشنبه 17 دی 1402
? دانلود انیمیشن بابا یاگا Baba Yaga 2023 تاريخ : یکشنبه 17 دی 1402
? دانلود فیلم قاتل تمام عیار Totally Killer 2023 تاريخ : یکشنبه 17 دی 1402
آواک سایت فیلم ،سریال و موزیک
user
progress عضو شويد


progress فراموشي رمز عبور؟

progress عضويت سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد