coinpayucoinpayu
دانلود آهنگ امیر تتلو بنام “الکل اینجا ممنوعه”

موزیک آواک | دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی

دانلود آهنگ جدید امیر تتلو بنام الکل اینجا ممنوعه با کیفیت عالی دانلود آهنگ جدید بسیار زیبای الکل اینجا ممنوعه با صدای امیر تتلو دانلود آهنگ الکل اینجا ممنوعه از امیر تتلو با لینک مستقیم

جستجوگر پيشرفته



بهترین سایتهای کسب درآمد بیت کوین
coinpayu
بهترین سایتهای کلیکی ایرانی

دانلود آهنگ جدید امیر تتلو بنام الکل اینجا ممنوعه با کیفیت عالی

دانلود آهنگ جدید بسیار زیبای الکل اینجا ممنوعه با صدای امیر تتلو

دانلود آهنگ الکل اینجا ممنوعه از امیر تتلو با لینک مستقیم

amir-tataloo-alkol-inja-mamnooe

متن آهنگ امیر تتلو  الکل اینجا ممنوعه

 

آقا مسعود بریم ؟؟! الکل اینجا ممنوعه و انرژیه از من بوده
کاری کردیم بره بالا کلِّ این محدوده
الکل اینجا ممنوعه انرژیه از من بوده
کاری کردیم بره بالا کلِّ این محدوده

دخترا کِل میکِشَن پسرا خجالت
چیزایی که میزنیم ما اینجا طبقِ عادت
دست و سوت و جیغِ ، فقط همین سه حالَت
فقط همین سه حالَت
بگو پاشَن همه ، وقتِ هوا رفتنه
ولی انقده خوردی که سخته هوا رفتنِت

الکل اینجا ممنوعه و انرژیه از من بوده
کاری کردیم بره بالا کلِّ این محدوده
الکل اینجا ممنوعه انرژیه از من بوده
کاری کردیم بره بالا کلِّ این محدوده

باز دوباره همه بالان و اصَن خبری از الکل نی
تو که کله خالی هَوَلی وسط کلی ازت عوضی لگد خوردیم
باز دوباره همه شادَن همه یه طرفِ اتاقَن و اون طرف جشنِ و اینوَر منِ تنها
آخه من جشنَمو تو چشمِ تو دارم انگار
آره من دل به تو دادم ای یار
آخه من جشنَمو تو چشمِ تو دارم انگار
آره من دل به تو دادم ای یار

یار بلا یار بلا ، بلای جونِ منی باقلوا
بده من یه گل از اون باغِ لبات
الکل اینجا ممنوعه

 

دانلود آهنگ الک اینجا ممنوعه با بالاترین کیفیت

Download Music 320


:: امتياز: نتيجه : 5 امتياز توسط 1 نفر مجموع امتياز : 5

:: بازديد : 179
:: ارسال شده در: آهنگ , آهنگ ایرانی ,
:: مطالب مرتبط: دانلود آهنگ سیروان خسروی بنام اون روزا رو میخوام , دانلود آهنگ مجید خراطها بنام مثلا , دانلود آهنگ یوسف زمانی بنام والا مقام , دانلود آهنگ مهدی جهانی بنام نگاه آخر (اسلو ورژن) , دانلود آهنگ جدید فرزاد فرزین بنام جواهر (نیو کمپ) ,
:: برچسب‌ها: آهنگ های جدید امیر تتلو94 , دانلود آهنگ الکل اینجا ممنوعه از امیر تتلو , دانلود آهنگ الکل اینجا ممنوعه با صدای امیر تتلو , دانلود آهنگ , دانلود آهنگ جديد , دانلود آهنگ جديد 95 , دانلود آهنگ 95 ,
نويسنده
نويسنده : کیان
تاريخ : [دوشنبه 09 فروردین 1395 ] [ 7:01]
تاريخ
ارسال نظر براي اين مطلب

کد امنیتی رفرش
آخرين مطالب ارسالي
? دانلود فیلم گزینه آخر Last Resort 2023 تاريخ : یکشنبه 17 دی 1402
? دانلود فیلم گودزیلا منهای یک Godzilla Minus One 2023 تاريخ : یکشنبه 17 دی 1402
? دانلود فیلم ناپلئون Napoleon 2023 تاريخ : یکشنبه 17 دی 1402
? دانلود انیمیشن بابا یاگا Baba Yaga 2023 تاريخ : یکشنبه 17 دی 1402
? دانلود فیلم قاتل تمام عیار Totally Killer 2023 تاريخ : یکشنبه 17 دی 1402
آواک سایت فیلم ،سریال و موزیک
user
progress عضو شويد


progress فراموشي رمز عبور؟

progress عضويت سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد