coinpayucoinpayu
دانلود آهنگ جدید از مهدی منافی به نام زیر بارون

موزیک آواک | دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی

دانلود آهنگ جدید مهدی منافی به نام زیر بارون Download New Song by Mehdi Manafi Called Zire Baroon آهنگ جدید و بسیار زیبای زیر بارون با صدای مهدی منافی با دو کیفیت 128 و 320 آهنگساز : مهدی مناف

جستجوگر پيشرفته



بهترین سایتهای کسب درآمد بیت کوین
coinpayu
بهترین سایتهای کلیکی ایرانی

دانلود آهنگ جدید مهدی منافی به نام زیر بارون

Download New Song by Mehdi Manafi Called Zire Baroon

آهنگ جدید و بسیار زیبای زیر بارون با صدای مهدی منافی با دو کیفیت 128 و 320

آهنگساز : مهدی منافی – تنظیم کننده : مهدی منافی

نفر اول فینال مردمی برنامه شب کوک

Mehdi Manafi - Zire Baroon

متن آهنگ مهدی منافی زیر بارون

باز به یاد تو اومدم من زیر بازون
لحظه به لحظه تو فکر تو خیابون
قدم میزنم شاید من بشم آروم
وای هرجا که میرم اسم تورو میارم
جس میکنم تورو هرجا کنارم
بی تو میسوزم و ی بی قرارم
باز دوباره به یاد تو زیر بارون قدم زنون
تو نیستی و من بیادتم نرو تنهام نزار بمون
خودت میدونی دوست دارم عاشقتم پیشم بمونم
باااااز
باز دوباره به یاد تو زیر بارون قدم زنون
تو نیستی و بیادتم
نرو تنهام نزار بمون
خودت میدونی دوست دارم عاشقتم پیشم بمون
فکر نبودنت منو بدجوری آزارم میده
درگیره رویات که میشم
زندگیمو یادم میره
دنیای این روزای من همش پر از دلتگیه
بااااز
هیچوقت نفهمیدم کجا

چجوری عاشقت شدم
بخاطر داشتن تو به هر دری که بگی زدم
ایندفعه باورم کنی تا آخر راه اومدم باااااز
باز دوباره به یاد تو زیر بارون قدم زنون
تو نیستی و من بیادتم
نرو تنهام نزار بمون
خودت میدونی دوست دارم عشقاتم پیشم بمون
باز دوباره به یاد تو زیر بارون قدم زنون
تو نیستی و من بیادتم
نرو تنهام نزار بمون
خودت میدونی دوست دارم عشقاتم پیشم بمون

دانلود آهنگ جدید مهدی منافی به نام زیر بارون با لینک مستقیم و بالاترین کیفیت

Download Music 320

Download Music 128


:: امتياز: نتيجه : 5 امتياز توسط 3 نفر مجموع امتياز : 15

:: بازديد : 191
:: ارسال شده در: آهنگ , آهنگ ایرانی ,
:: مطالب مرتبط: دانلود آهنگ سیروان خسروی بنام اون روزا رو میخوام , دانلود آهنگ مجید خراطها بنام مثلا , دانلود آهنگ یوسف زمانی بنام والا مقام , دانلود آهنگ مهدی جهانی بنام نگاه آخر (اسلو ورژن) , دانلود آهنگ جدید فرزاد فرزین بنام جواهر (نیو کمپ) ,
:: برچسب‌ها: Download New Music Mehdi Manafi Zire Baroon , Mehdi Manafi , آهنگ زیر بارون از مهدی منافی , اهنگ فینال شب کوک , مهدی منافی , دانلود آهنگ , دانلود آهنگ جديد , دانلود آهنگ جديد 95 , دانلود آهنگ 95 , متن آهنگ ,
نويسنده
نويسنده : کیان
تاريخ : [چهارشنبه 18 فروردین 1395 ] [ 7:41]
تاريخ
ارسال نظر براي اين مطلب

کد امنیتی رفرش
آخرين مطالب ارسالي
? دانلود فیلم گزینه آخر Last Resort 2023 تاريخ : یکشنبه 17 دی 1402
? دانلود فیلم گودزیلا منهای یک Godzilla Minus One 2023 تاريخ : یکشنبه 17 دی 1402
? دانلود فیلم ناپلئون Napoleon 2023 تاريخ : یکشنبه 17 دی 1402
? دانلود انیمیشن بابا یاگا Baba Yaga 2023 تاريخ : یکشنبه 17 دی 1402
? دانلود فیلم قاتل تمام عیار Totally Killer 2023 تاريخ : یکشنبه 17 دی 1402
آواک سایت فیلم ،سریال و موزیک
user
progress عضو شويد


progress فراموشي رمز عبور؟

progress عضويت سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد