coinpayucoinpayu
دانلود موزیک ویدیو جدید بهنام بانی به نام همه دنیام

موزیک آواک | دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی

دانلود موزیک ویدیو جدید و بسیار زیبای بهنام بانی به نام همه دنیام ترانه سرا: عاطفه حبیبی / ملودی و تنظیم: حامد برادران     … [دانلود با کیفیت 720p با حجم 70 مگابایت] [دانلود با

جستجوگر پيشرفته



بهترین سایتهای کسب درآمد بیت کوین
coinpayu
بهترین سایتهای کلیکی ایرانی

دانلود موزیک ویدیو جدید و بسیار زیبای بهنام بانی به نام همه دنیام

ترانه سرا: عاطفه حبیبی / ملودی و تنظیم: حامد برادران

دانلود موزیک ویدیو بهنام بانی به نام همه دنیام 1080p, کلیپ همه دنیام از بهنام بانی, موزیک ویدئو همه دنیام با صدای بهنام بانی, ویدیو بهنام بانی همه دنیام HD

 

 

[دانلود با کیفیت 720p با حجم 70 مگابایت]

[دانلود با کیفیت 480p با حجم 35 مگابایت]

دانلود موزیک ویدیو بهنام بانی به نام همه دنیام 1080p, کلیپ همه دنیام از بهنام بانی, موزیک ویدئو همه دنیام با صدای بهنام بانی, ویدیو بهنام بانی همه دنیام HD

متن ترانه ی همه دنیام با صدای بهنام بانی:

همه چی واسه تو ولی دل تو برام

چیزی به غیر تو نمیخوام نه نمیخوام

اونی که نفسم بنده به نفساش

تویی فقط که میمونه پاش بدونی کاش

دنیام اومدی تو دنیام دل بده بمون بام عاشق توام

تو شدی همه دنیام هرجا بری اونجام

دست تو دستام عاشق توام

دنیام اومدی تو دنیام دل بده بمون بام عاشق توام

تو شدی همه دنیام هرجا بری اونجام

دست تو دستام عاشق توام

میشناسم تورو بهتر از هرکی که بگی

احساسم واسه هیچکسی نیست جز تو یکی

عشق تو واسه من تکراری نمیشه

دلتنگم دیگه دل تو دلم نیس واسه تو

دلتنگم میدونی فقط این حسو به تو

دارم چون تو برام میمونی همیشه

میدونی چقد خاطره دارم ازت دار و ندارم تویی فقط تویی فقط

دیوونه ی توام من عاشق تو شدم

تورو میخوامت واسه خودم واسه خودم

دنیام اومدی تو دنیام دل بده بمون بام عاشق توام

تو شدی همه دنیام هرجا بری اونجام

دست تو دستام عاشق توام

دنیام اومدی تو دنیام دل بده بمون بام عاشق توام

تو شدی همه دنیام هرجا بری اونجام

دست تو دستام عاشق توام

میشناسم تورو بهتر از هرکی که بگی

احساسم واسه هیچکسی نیست جز تو یکی

عشق تو واسه من تکراری نمیشه

دلتنگم دیگه دل تو دلم نیس واسه تو

دلتنگم میدونی فقط این حسو به تو

دارم چون تو برام میمونی همیشه


:: امتياز: نتيجه : 2 امتياز توسط 3 نفر مجموع امتياز : 8

:: بازديد : 176
:: ارسال شده در: موزیک ویدیو , موزیک ویدیو ایرانی ,
:: مطالب مرتبط: دانلود موزیک ویدیو جدید ماکان باند بنام نارنجی , دانلود موزیک ویدیو جدید بهنام بانی بنام بارون , دانلود موزیک ویدیو جدید ناصر زینعلی بنام خودتو برسون , دانلود موزیک ویدیو جدید امیر سینکی بنام گردنبند , دانلود موزیک ویدیو جدید علی لهراسبی بنام دنیای بی تو ,
:: برچسب‌ها: Behnam Bani Danlod , Clip Hame Donyam , Download Music Video Hame Donyam , حامد برادران , دانلود رایگان کلیپ همه دنیام , دانلود موزیک ویدئو همه دنیام با کیفیت 1080p , دانلود موزیک ویدیو بهنام بانی به نام همه دنیام عاطفه حبیبی , کلیپ همه دنیام از بهنام بانی , نماهنگ همه دنیام با صدای بهنام بانی همه چی واسه تو ولی دل تو برام همه دنیام , ویدئو بهنام بانی همه دنیام 720p HD , ویدیو جدید بهنام بانی ,
نويسنده
نويسنده : کیان
تاريخ : [سه شنبه 18 مهر 1396 ] [ 7:50]
تاريخ
ارسال نظر براي اين مطلب

کد امنیتی رفرش
آخرين مطالب ارسالي
? دانلود فیلم گزینه آخر Last Resort 2023 تاريخ : یکشنبه 17 دی 1402
? دانلود فیلم گودزیلا منهای یک Godzilla Minus One 2023 تاريخ : یکشنبه 17 دی 1402
? دانلود فیلم ناپلئون Napoleon 2023 تاريخ : یکشنبه 17 دی 1402
? دانلود انیمیشن بابا یاگا Baba Yaga 2023 تاريخ : یکشنبه 17 دی 1402
? دانلود فیلم قاتل تمام عیار Totally Killer 2023 تاريخ : یکشنبه 17 دی 1402
آواک سایت فیلم ،سریال و موزیک
user
progress عضو شويد


progress فراموشي رمز عبور؟

progress عضويت سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد