close
تبلیغات در اینترنت
دانلود آهنگ جدید ندیم بنام حال غریب

موزیک آواک | دانلود آهنگ | فیلم | سریال

دانلود آهنگ جدید ندیم بنام حال غریب با بالاترین کیفیت Download New Music Nadim – Hale Gharib  دانلود با کیفیت 320 - 8.70 مگابایت دانلود با کیفیت 128 - 3.60 مگابایت   متن آهنگ جدید ندیم بنام حال غریب : چه حال غریبی چه روز سیاهی به سختی رسیدم سر یه دو راهی با این روزگارم همش بیقرارم دیگه حس خوبی به دنیا…

جستجوگر پيشرفته



دانلود آهنگ جدید ندیم بنام حال غریب

دانلود آهنگ جدید ندیم بنام حال غریب با بالاترین کیفیت

Download New Music Nadim – Hale Gharib

 

دانلود با کیفیت 320 - 8.70 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.60 مگابایت

 

متن آهنگ جدید ندیم بنام حال غریب :

چه حال غریبی چه روز سیاهی
به سختی رسیدم سر یه دو راهی
با این روزگارم همش بیقرارم
دیگه حس خوبی به دنیا ندارم
همش انتظارو یه مشت راه بسته
همش بیقرار و دلی که شکسته
از اول یه حس غلط بود و بس
میدونم چقدر بینمون فاصله ست
خودم خواستم این حسو باور کنم
میخواستم بمیرم ولی سر کنم
از اول به تو اعتمادی نبود
حواست به قولی که دادی نبود
دلم پای هر اشتباهت نشست
حواست نبود و دل من شکست
از اول به تو اعتمادی نبود
حواست به قولی که دادی نبود
دلم پای هر اشتباهت نشست
حواست نبود و دل من شکست

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید ندیم بنام حال غریب

♫♫♫♫♫♫

یه شب بخت من سازگاری نکرد
با دردم کسی گریه زاری نکرد
نتونستی از غم نجاتم بدی
فقط حرف عشقو یه دم میزدی
از اول به تو اعتمادی نبود
حواست به قولی که دادی نبود
دلم پای هر اشتباهت نشست
حواست نبود و دل من شکست
از اول به تو اعتمادی نبود
حواست به قولی که دادی نبود
دلم پای هر اشتباهت نشست
حواست نبود و دل من شکست


:: امتياز: نتيجه : 0 امتياز توسط 0 نفر مجموع امتياز : 0

:: بازديد : 0
:: ارسال شده در: آهنگ , آهنگ ایرانی ,
:: مطالب مرتبط: دانلود آهنگ جدید رضا صادقی بنام بی تو , دانلود آهنگ جدید امید ساربانی و محمدرضا عشریه بنام غلط کرده , دانلود آهنگ جدید گروه فلآمور بنام ارتش هیتلر , دانلود آهنگ جدید شیث رضایی بنام عاشق که میشی , دانلود آهنگ جدید آمین بنام به یادتم ,
:: برچسب‌ها: Download New Music , Download New Music Nadim , Download New Music Nadim Hale Gharib , دانلود آهنگ , دانلود آهنگ جدید , دانلود آهنگ جدید ایرانی , دانلود آهنگ حال غریب , دانلود آهنگ غمگین , دانلود آهنگ ندیم ,
نويسنده
نويسنده : کیان
تاريخ : [پنجشنبه 10 خرداد 1397 ] [ 7:0]
تاريخ
ارسال نظر براي اين مطلب

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتی
آخرين مطالب ارسالي
Rozblog.com رز بلاگ - متفاوت ترين سرويس سایت ساز
user
progress عضو شويد

نام کاربری :
رمز عبور :

progress فراموشي رمز عبور؟

progress عضويت سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی : * کد امنیتیبارگزاری مجدد