close
تبلیغات در اینترنت
دانلود آهنگ جدید بابک مافی بنام حواسم نیست

موزیک آواک | دانلود آهنگ | فیلم | سریال

دانلود آهنگ جدید بابک مافی بنام حواسم نیست با بالاترین کیفیت Download New Music Babak Mafi – Havasam Nist  دانلود با کیفیت 320 - 8.10 مگابایت دانلود با کیفیت 128 - 3.30 مگابایت   متن آهنگ جدید بابک مافی بنام حواسم نیست : باز خوندم واسه تو همون جوری هنوز موندم واسه تو میمیرم بگی به من احساستو میمیرم…

جستجوگر پيشرفته



دانلود آهنگ جدید بابک مافی بنام حواسم نیست

دانلود آهنگ جدید بابک مافی بنام حواسم نیست با بالاترین کیفیت

Download New Music Babak Mafi – Havasam Nist

 

دانلود با کیفیت 320 - 8.10 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.30 مگابایت

 

متن آهنگ جدید بابک مافی بنام حواسم نیست :

باز خوندم واسه تو همون جوری هنوز موندم واسه تو
میمیرم بگی به من احساستو میمیرم میمیرم میمیرم
حواسم نیست شدی همه کس من حواسم نیست تویی دلواپس من
حواسم نیست شدی همه کس من حواسم نیست تویی دلواپس من

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید بابک مافی بنام حواسم نیست

♫♫♫♫♫♫

همه دیدن که میخندم وقتی اینجایی همه دیدن که میمیرم وقتی تنهایی
واقعی بود ته چشمات هرچی میدیدی هرچی خوندم هرچی گفتم هرچی میشنیدی
حواسم نیست شدی همه کس من حواسم نیست تویی دلواپس من
حواسم نیست شدی همه کس من حواسم نیست تویی دلواپس من


:: امتياز: نتيجه : 0 امتياز توسط 0 نفر مجموع امتياز : 0

:: بازديد : 0
:: ارسال شده در: آهنگ , آهنگ ایرانی ,
:: مطالب مرتبط: دانلود آهنگ جدید پازل باند بنام داستان , دانلود آهنگ جدید سینا حجازی بنام روزای بهتر , دانلود آهنگ جدید کیوان رضایی و علیرضا پویا بنام چه زود , دانلود آهنگ جدید رضا شیری بنام آخرش که چی , دانلود آهنگ جدید گرشا رضایی بنام اندازه صد ساله رفتی ,
:: برچسب‌ها: Download New Music , Download New Music Babak Mafi , Download New Music Babak Mafi Havasam Nist , دانلود آهنگ , دانلود آهنگ بابک مافی , دانلود آهنگ جدید , دانلود آهنگ جدید ایرانی , دانلود آهنگ حواسم نیست , دانلود آهنگ غمگین , متن آهنگ حواسم نیست بابک مافی ,
نويسنده
نويسنده : کیان
تاريخ : [شنبه 12 خرداد 1397 ] [ 8:0]
تاريخ
ارسال نظر براي اين مطلب

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتی
آخرين مطالب ارسالي
Rozblog.com رز بلاگ - متفاوت ترين سرويس سایت ساز
user
progress عضو شويد

نام کاربری :
رمز عبور :

progress فراموشي رمز عبور؟

progress عضويت سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی : * کد امنیتیبارگزاری مجدد