coinpayucoinpayu
دانلود آهنگ جدید محسن یگانه بنام موهات

موزیک آواک | دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی

دانلود آهنگ جدید محسن یگانه بنام موهات با بالاترین کیفیت Download New Music Mohsen Yeganeh – Moohat  دانلود با کیفیت 320 - 7.40 مگابایت   دانلود با کیفیت 128 - 3.00 مگابایت &nbs

جستجوگر پيشرفته



بهترین سایتهای کسب درآمد بیت کوین
coinpayu
بهترین سایتهای کلیکی ایرانی

دانلود آهنگ جدید محسن یگانه بنام موهات

دانلود آهنگ جدید محسن یگانه بنام موهات با بالاترین کیفیت

Download New Music Mohsen Yeganeh – Moohat

 

دانلود با کیفیت 320 - 7.40 مگابایت

 

دانلود با کیفیت 128 - 3.00 مگابایت

 

 

متن آهنگ جدید محسن یگانه بنام موهات :

دلتنگت میشم بکش دست نوازش رو سرم پیشم بشین درد دلاتو میخرم
میشم پناهت غصه هات مال خودم با من مدارا کن که بد عاشق شدم
چشمات قرارم رو گرفت از من به من رحم کن بهم خیره نشو اصلا
موهات رنگ دنیای منه روی موهات رد دستای منه تو میتونی منو آرومم کنی
من نبضم با لبخند تو میزنه
موهات رنگ دنیای منه روی موهات رد دستای منه تو میتونی منو آرومم کنی
من نبضم با لبخند تو میزنه

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید محسن یگانه بنام موهات

♫♫♫♫♫♫

لب تر کن ببین دنیارو میریزم به پات سرکن با من که جونمو میدم برات
کار دلم دلتنگی دستاتو کم داره یه حسی که نمیتونم بگم
چشمات قرارمو گرفت از من به من رحم کن بهم خیره نشو اصلا
موهات رنگ دنیای منه روی موهات رد دستای منه تو میتونی منو آرومم کنی
من نبضم با لبخند تو میزنه
موهات رنگ دنیای منه روی موهات رد دستای منه تو میتونی منو آرومم کنی
من نبضم با لبخند تو میزنه

 


:: امتياز: نتيجه : 0 امتياز توسط 0 نفر مجموع امتياز : 0

:: بازديد : 79
:: ارسال شده در: آهنگ , آهنگ ایرانی ,
:: مطالب مرتبط: دانلود آهنگ سیروان خسروی بنام اون روزا رو میخوام , دانلود آهنگ مجید خراطها بنام مثلا , دانلود آهنگ یوسف زمانی بنام والا مقام , دانلود آهنگ مهدی جهانی بنام نگاه آخر (اسلو ورژن) , دانلود آهنگ جدید فرزاد فرزین بنام جواهر (نیو کمپ) ,
:: برچسب‌ها: Download New Music , Download New Music Mohsen Yeganeh , Download New Music Mohsen Yeganeh Moohat , دانلود آهنگ , دانلود آهنگ جدید , دانلود آهنگ جدید ایرانی , دانلود آهنگ شاد , دانلود آهنگ محسن یگانه , دانلود آهنگ موهات , متن آهنگ موهات محسن یگانه ,
نويسنده
نويسنده : کیان
تاريخ : [شنبه 24 فروردین 1398 ] [ 10:21]
تاريخ
ارسال نظر براي اين مطلب

کد امنیتی رفرش
آخرين مطالب ارسالي
? دانلود فیلم گزینه آخر Last Resort 2023 تاريخ : یکشنبه 17 دی 1402
? دانلود فیلم گودزیلا منهای یک Godzilla Minus One 2023 تاريخ : یکشنبه 17 دی 1402
? دانلود فیلم ناپلئون Napoleon 2023 تاريخ : یکشنبه 17 دی 1402
? دانلود انیمیشن بابا یاگا Baba Yaga 2023 تاريخ : یکشنبه 17 دی 1402
? دانلود فیلم قاتل تمام عیار Totally Killer 2023 تاريخ : یکشنبه 17 دی 1402
آواک سایت فیلم ،سریال و موزیک
user
progress عضو شويد


progress فراموشي رمز عبور؟

progress عضويت سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد