coinpayucoinpayu
دانلود موزیک ویدئو محسن چاوشی به نام حلالم کن

موزیک آواک | دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی

دانلود رایگان موزیک ویدیو فوق العاده زیبای محسن چاوشی به نام حلالم کن کلیپ حلالم کن با صدای محسن چاوشی با کیفیت Full HD تیتراژ فیلم سینمایی ژن خوک سعید سهیلی[دانلود نسخه 1080p با حجم 65 مگابایت]

جستجوگر پيشرفته



بهترین سایتهای کسب درآمد بیت کوین
coinpayu
بهترین سایتهای کلیکی ایرانی

موزیک ویدیو حلالم کن محسن چاوشی, کلیپ فیلم ژن خوک, دانلود موزیک ویدئو حلالم کن

دانلود رایگان موزیک ویدیو فوق العاده زیبای محسن چاوشی به نام حلالم کن

کلیپ حلالم کن با صدای محسن چاوشی با کیفیت Full HD

تیتراژ فیلم سینمایی ژن خوک سعید سهیلی

[دانلود نسخه 1080p با حجم 65 مگابایت]

[دانلود نسخه 720p با حجم 31 مگابایت]

[دانلود نسخه 480p با حجم 16 مگابایت]

موزیک ویدیو حلالم کن

متن ترانه ی حلالم کن با صدای محسن چاوشی

دارم میرم از این خونه که رویاهاش پریشونه

از این کوچه که دلتنگه از این شهری که دل خونه

تو دیگه پا به پام نیستی ولی من باز هم زندم

عجب جون سختی ام من که هنوزم فکر آیندم

به فکر روزهایی که بدون تو بازم شاده

ببین این زخمای کهنه چه امیدی بهم داده

میدونم باز هم میشه بدون فکر عاشق شد

برای یک دل ساده دوباره صاف و صادق شد

اگه سخت و اگه آسون من آخر از تو دل کندم

اگه ازم بدی دیدی حلالم کن که شرمندم

اگه سخت و اگه آسون من آخر از تو دل کندم

اگه ازم بدی دیدی حلالم کن که شرمندم

تو از چشام نمیخونی غمای بی زبونم

غم داغی که سوزونده تا مغز استخونم رو

واسه این درد بی درمون دیگه راه علاجی نیست

دارم میمیرم و دیگه به دارو احتیاجی نیست

غرورم میگه باید رفت دلم میگه یکم دیگه

تحمل کن ولی هرگز دلم … خورده که میگه

اگه سخت و اگه آسون من آخر از تو دل کندم

اگه ازم بدی دیدی حلالم کن که شرمندم

اگه سخت و اگه آسون من آخر از تو دل کندم

اگه ازم بدی دیدی حلالم کن که شرمندم


:: امتياز: نتيجه : 0 امتياز توسط 0 نفر مجموع امتياز : 0

:: بازديد : 101
:: ارسال شده در: موزیک ویدیو , موزیک ویدیو ایرانی ,
:: مطالب مرتبط: دانلود موزیک ویدیو جدید ماکان باند بنام نارنجی , دانلود موزیک ویدیو جدید بهنام بانی بنام بارون , دانلود موزیک ویدیو جدید ناصر زینعلی بنام خودتو برسون , دانلود موزیک ویدیو جدید امیر سینکی بنام گردنبند , دانلود موزیک ویدیو جدید علی لهراسبی بنام دنیای بی تو ,
:: برچسب‌ها: Mohsen Chavoshi , Music Video Halam Jon , Zhen Khook , آهنگ تیتراژ فیلم ژن خوک , آهنگ ژن خوک , حلالم کن , دارم میرم از این خونه که رویاهاش پریشونه , دانلود تیتراژ فیلم ژن خوک , دانلود فیلم ژن خوک , دانلود کلیپ محسن چاوشی حلالم کن , دانلود موزیک ویدئو محسن چاوشی به نام حلالم کن , ژن خوک , سعید سهیلی , کلیپ ژن خوک از محسن چاوشی , محشن چاوشی , موزیک ویدیو حلالم کن , نماهنگ فیلم ژن خوک ,
نويسنده
نويسنده : کیان
تاريخ : [یکشنبه 24 شهریور 1398 ] [ 7:55]
تاريخ
ارسال نظر براي اين مطلب

کد امنیتی رفرش
آخرين مطالب ارسالي
? دانلود فیلم گزینه آخر Last Resort 2023 تاريخ : یکشنبه 17 دی 1402
? دانلود فیلم گودزیلا منهای یک Godzilla Minus One 2023 تاريخ : یکشنبه 17 دی 1402
? دانلود فیلم ناپلئون Napoleon 2023 تاريخ : یکشنبه 17 دی 1402
? دانلود انیمیشن بابا یاگا Baba Yaga 2023 تاريخ : یکشنبه 17 دی 1402
? دانلود فیلم قاتل تمام عیار Totally Killer 2023 تاريخ : یکشنبه 17 دی 1402
آواک سایت فیلم ،سریال و موزیک
user
progress عضو شويد


progress فراموشي رمز عبور؟

progress عضويت سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد