coinpayucoinpayu
دانلود آهنگ علی لهراسبی و محمد لطفی به نام نفس جان

موزیک آواک | دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی

دانلود آهنگ جدید و زیبای علی لهراسبی و محمد لطفی به نام نفس جان ترانه: میلاد فلاح / ملودی: محمد لطفی / تنظیم: حسین غمگین  کیفیت 128 با حجم 2.9 مگابایت کیفیت 320 با حجم 7.2 مگابایت  

جستجوگر پيشرفته



بهترین سایتهای کسب درآمد بیت کوین
coinpayu
بهترین سایتهای کلیکی ایرانی

دانلود آهنگ علی لهراسبی و محمد لطفی به نام نفس جان

دانلود آهنگ جدید و زیبای علی لهراسبی و محمد لطفی به نام نفس جان

ترانه: میلاد فلاح / ملودی: محمد لطفی / تنظیم: حسین غمگین

 

کیفیت 128 با حجم 2.9 مگابایت


کیفیت 320 با حجم 7.2 مگابایت

 

متن ترانه ی نفس جان با صدای علی لهراسبی و محمد لطفی:

نفس جان ای دردم و درمان

تو که شیرین تری از جان من دلداده مرنجان

نفـس جان زیباتر از آنی که بگویم که بدانی

آنچه دل خواست همانی همانی

خیلی حرفا مونده تو دلم کدومو دوس داری بگم

آخ اگه دلت پیش منه یه تنه بجنگم با همه

یه عالمه دوست دارمت

خیلی حرفا مونده تو دلم کدومو دوس داری بگم

آخ اگه دلت پیش منه یه تنه بجنگم با همه

یه عالمه دوست دارمت

عشق رویایی تو به زیبایی من به دلتنگی تو معروفم

شب به مهتابش تو به چشمانت من دیوانه به تو معروفم معروفم

نفـس جان من درد و درمان من گیسوی پریشان تو دریا

صورت ناز تو چشم بی تاب تو حتی خیال تو خواب تو زیبا زیبا

خیلی حرفا مونده تو دلم کدومو دوس داری بگم

آخ اگه دلت پیش منه یه تنه بجنگم با همه

یه عالمه دوست دارمت

خیلی حرفا مونده تو دلم کدومو دوس داری بگم

آخ اگه دلت پیش منه یه تنه بجنگم با همه

یه عالمه دوست دارمت

 

 


:: امتياز: نتيجه : 0 امتياز توسط 0 نفر مجموع امتياز : 0

:: بازديد : 77
:: ارسال شده در: آهنگ , آهنگ ایرانی ,
:: مطالب مرتبط: دانلود آهنگ سیروان خسروی بنام اون روزا رو میخوام , دانلود آهنگ مجید خراطها بنام مثلا , دانلود آهنگ یوسف زمانی بنام والا مقام , دانلود آهنگ مهدی جهانی بنام نگاه آخر (اسلو ورژن) , دانلود آهنگ جدید فرزاد فرزین بنام جواهر (نیو کمپ) ,
:: برچسب‌ها: Music Jadid , Divaneh Jan , Farzad Farokh , آهنگ جدید فرزاد فرخ , آهنگ دیوانه جان فرزاد فرخ , ترانه دیوانه جان با صدای فرزاد فرخ , جدیدترین آهنگ فرزاد فرخ , چشمان تو در قلب من فرمانروایی میکند , دانلود آهنگ جدید , دانلود آهنگ فرزاد فرخ به نام دیوانه جان , دانلود موزیک جدید , دانلود موزیک دیوانه جان , دانلود نسخه کامل آهنگ دیوانه جان , دیوانه جان , موزیک دیوانه جان از فرزاد فرخ , نسخه اصلی آهنگ دیوانه جان ,
نويسنده
نويسنده : کیان
تاريخ : [شنبه 26 بهمن 1398 ] [ 13:01]
تاريخ
ارسال نظر براي اين مطلب

کد امنیتی رفرش
آخرين مطالب ارسالي
? دانلود فیلم گزینه آخر Last Resort 2023 تاريخ : یکشنبه 17 دی 1402
? دانلود فیلم گودزیلا منهای یک Godzilla Minus One 2023 تاريخ : یکشنبه 17 دی 1402
? دانلود فیلم ناپلئون Napoleon 2023 تاريخ : یکشنبه 17 دی 1402
? دانلود انیمیشن بابا یاگا Baba Yaga 2023 تاريخ : یکشنبه 17 دی 1402
? دانلود فیلم قاتل تمام عیار Totally Killer 2023 تاريخ : یکشنبه 17 دی 1402
آواک سایت فیلم ،سریال و موزیک
user
progress عضو شويد


progress فراموشي رمز عبور؟

progress عضويت سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد