close
تبلیغات در اینترنت
دانلود آهنگ جدید سینا شعبانخانی بنام حس من

موزیک آواک | دانلود آهنگ | فیلم | سریال

دانلود آهنگ جدید سینا شعبانخانی بنام حس من با بالاترین کیفیت Download New Music Sina Shabankhani – Hes Man  دانلود با کیفیت 320 - 8.70 مگابایت دانلود با کیفیت 128 - 3.70 مگابایت   متن آهنگ جدید سینا شعبانخانی بنام حس من : آتیشه تو قلبم گیجم هنوزم منو میخوای یا نه آشوبه دل من قلبمو نشکن بگو میای یا…

جستجوگر پيشرفته



دانلود آهنگ جدید سینا شعبانخانی بنام حس من

دانلود آهنگ جدید سینا شعبانخانی بنام حس من با بالاترین کیفیت

Download New Music Sina Shabankhani – Hes Man

 

دانلود با کیفیت 320 - 8.70 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.70 مگابایت

 

متن آهنگ جدید سینا شعبانخانی بنام حس من :

آتیشه تو قلبم گیجم هنوزم منو میخوای یا نه
آشوبه دل من قلبمو نشکن بگو میای یا نه یا نه یا نه
رفتی ولی با رفتنت حس من کمتر نشد خواستم فراموشت کنم اما باز آخر نشد
گفتی که برمیگردی و قلب من باور نکرد اون خنده های آخرت حالمو بهتر نکرد
رفتی ولی با رفتنت حس من کمتر نشد خواستم فراموشت کنم اما باز آخر نشد
گفتی که برمیگردی و قلب من باور نکرد اون خنده های آخرت حالمو بهتر نکرد

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید سینا شعبانخانی بنام حس من

♫♫♫♫♫♫

گفتم یه چند وقت بگذره که عشقت از یادم بره دیوونه
رفتی ولی نیومدی زخمی که به قلبم زدی میمونه
گفتم یه چند وقت بگذره که عشقت از یادم بره دیوونه
رفتی ولی نیومدی زخمی که به قلبم زدی میمونه دیوونه
رفتی ولی با رفتنت حس من کمتر نشد خواستم فراموشت کنم اما باز آخر نشد
گفتی که برمیگردی و قلب من باور نکرد اون خنده های آخرت حالمو بهتر نکرد
رفتی ولی با رفتنت حس من کمتر نشد خواستم فراموشت کنم اما باز آخر نشد
گفتی که برمیگردی و قلب من باور نکرد اون خنده های آخرت حالمو بهتر نکرد


:: امتياز: نتيجه : 0 امتياز توسط 0 نفر مجموع امتياز : 0

:: بازديد : 4
:: ارسال شده در: آهنگ , آهنگ ایرانی ,
:: مطالب مرتبط: دانلود آهنگ جدید پازل باند بنام داستان , دانلود آهنگ جدید بابک مافی بنام حواسم نیست , دانلود آهنگ جدید سینا حجازی بنام روزای بهتر , دانلود آهنگ جدید کیوان رضایی و علیرضا پویا بنام چه زود , دانلود آهنگ جدید رضا شیری بنام آخرش که چی ,
:: برچسب‌ها: Download New Music , Download New Music Sina ShabanKhani , Download New Music Sina Shabankhani Hes Man , دانلود آهنگ , دانلود آهنگ جدید , دانلود آهنگ جدید ایرانی , دانلود آهنگ حسِ من , دانلود آهنگ سینا شعبانخانی , دانلود آهنگ غمگین ,
نويسنده
نويسنده : کیان
تاريخ : [چهارشنبه 09 خرداد 1397 ] [ 9:8]
تاريخ
ارسال نظر براي اين مطلب

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتی
آخرين مطالب ارسالي
Rozblog.com رز بلاگ - متفاوت ترين سرويس سایت ساز
user
progress عضو شويد

نام کاربری :
رمز عبور :

progress فراموشي رمز عبور؟

progress عضويت سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی : * کد امنیتیبارگزاری مجدد