close
تبلیغات در اینترنت
دانلود آهنگ جدید علی یاسینی بنام نترس

موزیک آواک | دانلود آهنگ | فیلم | سریال

دانلود آهنگ جدید علی یاسینی بنام نترس با بالاترین کیفیت Download New Music Ali Yasini – Natars  دانلود با کیفیت 320 - 7.00 مگابایت دانلود با کیفیت 128 - 2.80 مگابایت   متن آهنگ جدید علی یاسینی بنام نترس : وقتی تنت ازم دور میشه نمیدونی چقده بد میگذره مگه کسی تو دنیا از تو به من نزدیک تره هر روز ببینمت…

جستجوگر پيشرفته



دانلود آهنگ جدید علی یاسینی بنام نترس

دانلود آهنگ جدید علی یاسینی بنام نترس با بالاترین کیفیت

Download New Music Ali Yasini – Natars

 

دانلود با کیفیت 320 - 7.00 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 2.80 مگابایت

 

متن آهنگ جدید علی یاسینی بنام نترس :

وقتی تنت ازم دور میشه نمیدونی چقده بد میگذره
مگه کسی تو دنیا از تو به من نزدیک تره
هر روز ببینمت سیر نمیشم از دیدنت
جون هردوتامون نرو
پیش تو نمیشه بگیرم جلو این دل وامونده رو
نمیخوام بدون تو یه لحظه اینجا بودنو
از تو حرف زدم همیشه هرجا بودمو
نترس از هیچی تو تا وقتی باشی من هستم
نمیخوام ببیننت آدما یه وقت نگیرنت از من
هیچی نمیخوام من همین که باشی تو بسه
باید ببرمت یه جا که هیشکی نرسه به تو دستش
نترس از هیچی تو تا وقتی باشی من هستم
نمیخوام ببیننت آدما یه وقت نگیرنت از من
هیچی نمیخوام من همین که باشی تو بسه
باید ببرمت یه جا که هیشکی نرسه به تو دستش

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید علی یاسینی بنام نترس

♫♫♫♫♫♫

خوشیات مال خودت هرچی که غصه است واسه من
مگه میشه رد شی و پرت نشه حواس من
همه دنیامو پیش تو جا میذارم
از تو دیوونه تر از کجا بیارم
نترس از هیچی تو تا وقتی باشی من هستم
نمیخوام ببیننت آدما یه وقت نگیرنت از من
هیچی نمیخوام من همین که باشی تو بسه
باید ببرمت یه جا که هیشکی نرسه به تو دستش
نترس از هیچی تو تا وقتی باشی من هستم
نمیخوام ببیننت آدما یه وقت نگیرنت از من
هیچی نمیخوام من همین که باشی تو بسه
باید ببرمت یه جا که هیشکی نرسه به تو دستش


:: امتياز: نتيجه : 0 امتياز توسط 0 نفر مجموع امتياز : 0

:: بازديد : 1
:: ارسال شده در: آهنگ , آهنگ ایرانی ,
:: مطالب مرتبط: دانلود آهنگ جدید محمد همراهی بنام بس که خانومه , دانلود آهنگ جدید دانوش بنام ستاره ی منی , دانلود آهنگ جدید آوان بند بنام پروانگی , دانلود آهنگ جدید پازل باند بنام داستان , دانلود آهنگ جدید بابک مافی بنام حواسم نیست ,
:: برچسب‌ها: Download New Music , Download New Music Ali Yasini , Download New Music Ali Yasini Natars , دانلود آهنگ , دانلود آهنگ جدید , دانلود آهنگ جدید ایرانی , دانلود آهنگ علی یاسینی , دانلود آهنگ غمگین , دانلود آهنگ نترس ,
نويسنده
نويسنده : کیان
تاريخ : [یکشنبه 13 خرداد 1397 ] [ 7:0]
تاريخ
ارسال نظر براي اين مطلب

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتی
آخرين مطالب ارسالي
? فروشگاه اینترنتی فینو - fino تاريخ : سه شنبه 28 دی 1395
? دانلود انیمیشن Justice League: Gotham City Breakout 2016 تاريخ : یکشنبه 13 خرداد 1397
? دانلود فیلم تامب رایدر Tomb Raider 2018 تاريخ : یکشنبه 13 خرداد 1397
? دانلود آهنگ جدید محمد همراهی بنام بس که خانومه تاريخ : یکشنبه 13 خرداد 1397
? دانلود آهنگ جدید دانوش بنام ستاره ی منی تاريخ : یکشنبه 13 خرداد 1397
Rozblog.com رز بلاگ - متفاوت ترين سرويس سایت ساز
user
progress عضو شويد

نام کاربری :
رمز عبور :

progress فراموشي رمز عبور؟

progress عضويت سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی : * کد امنیتیبارگزاری مجدد