close
تبلیغات در اینترنت
دانلود آهنگ جدید سیاوش قمصری بنام میمیرم واسه تو

موزیک آواک | دانلود آهنگ | فیلم | سریال

دانلود آهنگ جدید سیاوش قمصری بنام میمیرم واسه تو با بالاترین کیفیت Download New Music Siavash Ghamsari – Mimiram Vase To  دانلود با کیفیت 320 - 7.00 مگابایت دانلود با کیفیت 128 - 2.90 مگابایت   متن آهنگ جدید سیاوش قمصری بنام میمیرم واسه تو : میمیرم واسه تو کاش بشه دلتو بسپاری به من ساده هوش و حواسمی یه…

جستجوگر پيشرفته



آهنگ جدید سیاوش قمصری بنام میمیرم واسه تو

دانلود آهنگ جدید سیاوش قمصری بنام میمیرم واسه تو با بالاترین کیفیت

Download New Music Siavash Ghamsari – Mimiram Vase To

 

دانلود با کیفیت 320 - 7.00 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 2.90 مگابایت

 

متن آهنگ جدید سیاوش قمصری بنام میمیرم واسه تو :

میمیرم واسه تو
کاش بشه دلتو
بسپاری به من ساده
هوش و حواسمی یه همچین آدمی
از سرم خیلی زیاده
میمیره واسه تو دلی که غیر تو
هیچ کسو نمیخوادش
بد عادته بهت کوتاه بیاد دلت
کم میکنی از بارش
بیا که دلم به غیر تو بی اعتماده
لعنت به اونی که این بهونه ها رو دست تو داده
بیا که دلم به غیر تو بی اعتماده
بگو که کی این لجبازیا رو یاد تو داده

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید سیاوش قمصری بنام میمیرم واسه تو

♫♫♫♫♫♫

سخته برات حتی یه روز
تو جای من بودی
شروع میشه همه چی از
یه عشق معمولی
ته دلم به رابطه‌ام
یه حس خوب دارم
من رو نگات حتی صدات
یه جورایی حرف دارم
بیا که دلم به غیر تو بی اعتماده
لعنت به اونی که این بهونه ها رو دست تو داده
بیا که دلم به غیر تو بی اعتماده
بگو که کی این لجبازیا رو یاد تو داده


:: امتياز: نتيجه : 0 امتياز توسط 0 نفر مجموع امتياز : 0

:: بازديد : 1
:: ارسال شده در: آهنگ , آهنگ ایرانی ,
:: مطالب مرتبط: دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی بنام جاده , دانلود آهنگ جدید علی حبیبی بنام هوای عاشقی , دانلود آهنگ جدید فریان بنام آی دیوونه , دانلود آهنگ جدید محمد همراهی بنام بس که خانومه , دانلود آهنگ جدید دانوش بنام ستاره ی منی ,
:: برچسب‌ها: Download New Music , Download New Music Siavash Ghamsari , Download New Music Siavash Ghamsari Mimiram Vase To , دانلود آهنگ , دانلود آهنگ جدید , دانلود آهنگ جدید ایرانی , دانلود آهنگ سیاوش قمصری , دانلود آهنگ غمگین , دانلود آهنگ میمیرم واسه تو ,
نويسنده
نويسنده : کیان
تاريخ : [یکشنبه 13 خرداد 1397 ] [ 7:51]
تاريخ
ارسال نظر براي اين مطلب

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتی
آخرين مطالب ارسالي
Rozblog.com رز بلاگ - متفاوت ترين سرويس سایت ساز
user
progress عضو شويد

نام کاربری :
رمز عبور :

progress فراموشي رمز عبور؟

progress عضويت سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی : * کد امنیتیبارگزاری مجدد