close
تبلیغات در اینترنت
دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی بنام جاده

موزیک آواک | دانلود آهنگ | فیلم | سریال

دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی بنام جاده با بالاترین کیفیت Download New Music Saman Jalili – Jadeh  دانلود با کیفیت 320 - 5.90 مگابایت دانلود با کیفیت 128 - 3.00 مگابایت   متن آهنگ جدید سامان جلیلی بنام جاده : قلبا تورو میخوام تویی دنیام مث قبلا قبلا تو هم میگفتی با منه قلبت الانا اصلا من دلم میخواد…

جستجوگر پيشرفته



دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی بنام جاده

دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی بنام جاده با بالاترین کیفیت

Download New Music Saman Jalili – Jadeh

 

دانلود با کیفیت 320 - 5.90 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.00 مگابایت

 

متن آهنگ جدید سامان جلیلی بنام جاده :

قلبا تورو میخوام تویی دنیام مث قبلا قبلا تو هم میگفتی با منه قلبت الانا اصلا
من دلم میخواد بزنیم به جاده بریم لب دریا با پای پیاده
دلم میخواد بارون بشوره غمامو خیره شی به چشمام بدون اراده
اصلا نمیفهمم یعنی چی ما دور باشیم قطعا بارون میاد باید یه جا باشیم
مثلا عشق منی دیوونه ها پس کوشی میمیرم میمیرم
اصلا نمیفهمم یعنی چی ما دور باشیم قطعا بارون میاد باید یه جا باشیم
مثلا عشق منی دیوونه ها پس کوشی میمیرم میمیرم

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی بنام جاده

♫♫♫♫♫♫

قلبا تورو میخوام تویی دنیام مث قبلا قبلا تو هم میگفتی با منه قلبت الانا اصلا
من دلم میخواد بزنیم به جاده بریم لب دریا با پای پیاده
دلم میخواد بارون بشوره غمامو خیره شی به چشمام بدون اراده
اصلا نمیفهمم یعنی چی ما دور باشیم قطعا بارون میاد باید یه جا باشیم
مثلا عشق منی دیوونه ها پس کوشی میمیرم میمیرم
اصلا نمیفهمم یعنی چی ما دور باشیم قطعا بارون میاد باید یه جا باشیم
مثلا عشق منی دیوونه ها پس کوشی میمیرم میمیرم


:: امتياز: نتيجه : 0 امتياز توسط 0 نفر مجموع امتياز : 0

:: بازديد : 3
:: ارسال شده در: آهنگ , آهنگ ایرانی ,
:: مطالب مرتبط: دانلود آهنگ جدید سیاوش قمصری بنام میمیرم واسه تو , دانلود آهنگ جدید علی حبیبی بنام هوای عاشقی , دانلود آهنگ جدید فریان بنام آی دیوونه , دانلود آهنگ جدید محمد همراهی بنام بس که خانومه , دانلود آهنگ جدید دانوش بنام ستاره ی منی ,
:: برچسب‌ها: Download New Music , Download New Music Saman Jalili , Download New Music Saman Jalili Jadeh , دانلود آهنگ , دانلود آهنگ جاده , دانلود آهنگ جدید , دانلود آهنگ جدید ایرانی , دانلود آهنگ سامان جلیلی , دانلود آهنگ شاد ,
نويسنده
نويسنده : کیان
تاريخ : [یکشنبه 13 خرداد 1397 ] [ 7:53]
تاريخ
ارسال نظر براي اين مطلب

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتی
آخرين مطالب ارسالي
Rozblog.com رز بلاگ - متفاوت ترين سرويس سایت ساز
user
progress عضو شويد

نام کاربری :
رمز عبور :

progress فراموشي رمز عبور؟

progress عضويت سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی : * کد امنیتیبارگزاری مجدد